רשימת השירים המבוקשים בגוגל בשנת 2022

עם הגיעה של השנה לסיומה, משתפת גוגל את החיפושים הפופולאריים של השנה החולפת. בעשירייה הפותחת: זמרים מאינדונזיה, יפן ואף רצועה פקיסטנית בהשראת רגאטון

דן גוטפריד

באדיבות: Depositphotos)

שנת 2022 מתקרבת לקיצה. הזדמנות מצוינת עבור גוגל לשתף ביחס לחיפושים הפופולאריים של השנה החולפת. מהנתונים עולה כי רק אחד מתוך עשרת השירים המבוקשים ביותר השנה הגיעו מאמן מערבי, בעוד בעשירייה הפותחת נמנים זמרים מאינדונזיה ויפן, רצועה פקיסטנית בהשראת מוסיקת הרגאטון והזמרת והכותבת הניגרית – Burna Boy.

עשרת השירים המבוקשים ביותר על פי גוגל לשנת 2022:

– "Tak Ingin Usai" מאת Keisya Levronka

–  "Pasoori" מאת עלי סטי ושי גיל

–   "Glimps of Us" מאת ג'וג'י

–  "Satru 2" מאת דני קקנן ו- Happy Asmara

– Mixed Nuts מאת Official Hige Dandism

– "新 時代" מאת עדו

– "As It Was" מאת הארי סטיילס

– "Joko Tingkir" מאת פארל פראיוגה

– "Habit"  מאת Sekai no Owari

–  "Last Last" מאת בורנה בוי

מהארי סטיילס ועד ג'וג'י היפני

ג'וג'י ובורנה בוי זכו להצלחה בארצות-הברית במספר חזיתות. הראשונה היא יפנית, ואילו השנייה היא ניגרית. האמן המערבי היחיד ברשימה הגיע למקום השביעי. מדובר בזמר, היוצר והשחקן האנגלי, הארי סטיילס, עם "As it Was". השיר הראשון במספר החיפושים בכל העולם היה "Tak Ingin Usai", כלומר "לא רוצה לסיים" של הזמרת האינדונזית Keisya Levronka. השיר הוא הסינגל הרביעי של Keisya ששוחרר על ידי יוניברסל מיוזיק אינדונזיה. זהו גם השיר הראשון של זמר אינדונזי שהוציאה יוניברסל מיוזיקל אינדונזיה ואשר נמצא במצעד ה-200 העולמי של Spotify.

 ב-3  ביוני היה השיר, "Tak Ingin Usai" לשיר המבוקש ביותר בשש פלטפורמות מוסיקה דיגיטלית אינדונזיות בו זמנית: iTunes, Spotify, Apple Music, YouTube Music, JOOX ו-Reso.  

שירים אינדונזיים נוספים בעשרת החיפושים המובילים ביותר של גוגל כוללים את "Satru 2", דואט של דני קקנן עם Happy Asmara ו-"Joko Tingkir" של הזמר פארל פראיוגה בן ה-12.

"Psoori" כלומר "צרות", הוא השיר השני הכי מבוקש ברשימה. מדובר בשיר בשפה הפונג'בית והאורדו של הזמר הפקיסטני עלי סת'י בשיתוף עם אמן הקאברים הישראלי של אינסטגרם – שי גיל. עם הקצב שלו בהשראת הרגאטון, זהו השיר הראשון של אמן פקיסטני שמופיע במצעד Global Viral 50 של Spotify. השיר הוצג בפרק של המיני סדרה של דיסני+ Ms. Marvel, מה שהעניק לו חשיפה נוספת לקהל מערבי.

האמן היפני Joji הוציא את "Glimpse of Us" כסינגל המוביל מתוך אלבום האולפן השלישי שלו, Smithereens. זהו הסינגל המצליח ביותר שלו עד כה, אשר הגיע לשיאו ותפס את המקום הראשון באוסטרליה, ניו זילנד, אינדונזיה, סינגפור והפיליפינים, תוך שהוא מגיע לעשירייה הראשונה בארה"ב, קנדה, אירלנד, נורבגיה ווייטנאם. למרות שג'וג'י הוא יליד יפן, המוזיקה שלו היא בעיקר באנגלית.  

אמנים יפניים אחרים המופיעים ברשימה (שהמוזיקה שלהם היא בעיקר ביפנית) כוללים אתOfficial Hige Dandism עם "Mixed Nuts" ו-"Habit" של Sekai no Owari.

סיכום סוף השנה של חיפושי גוגל של כלל גם רשימת פטירות בולטות של ידוענים במהלך שנת 2022. ביניהם: אהרון קרטר, אוליביה ניוטון-ג'ון וטיילור הוקינס.

דילוג לתוכן