אומרים די לחרם על השמעת מוסיקה ישראלית בעסקים

מוסיקאים/ות יקרים/ות, חברי/ות האיגוד.
בימים סוערים (תרתי משמע) אלו, ימים של אי-וודאות בעקבות נגיף האומיקרון המתפשט והחשש לחזור למצב האקוטי של השבתת ענף התרבות ופגיעה אנושה בפרנסת המוסיקאים והאמנים בישראל, ישנה חשיבות הישרדותית משמעותית להשמעת מוסיקה ישראלית במרחב הציבורי, שכן התמלוגים שהמבצעים מקבלים עבור ההשמעה, מהווים עוגן חשוב ויכולים להיות קריטיים בתקופה כזו מורכבת.
למרבה הצער, דווקא כעת מתברר כי יש עסקים הבוחרים להדיר מוסיקה ישראלית מתוך מטרה "לחסוך", ובכך פוגעים פגיעה ישירה בפרנסה של כל אחד ואחת מכם, באופן מודע, מכוון ובוטה.
מדובר בתאגידי ענק שבוחרים להחרים את המוסיקה הישראלית בעסקיהם.
שמותיהם מוכרים לכל ישראלי: קסטרו, דלתא, איקאה, ובראש הרשימה פוקס –  מותג האופנה המוביל בישראל בבעלות הראל ויזל – אחת מקבוצות האופנה החזקות ביותר בישראל החולשת על מעל 40% מהמכירות בענף הביגוד וההלבשה בישראל, אשר תחת קורת הגג שלה ניתן למצוא רשתות אופנה מוכרות כמו : BILLABONG , AMERICAN EAGLE ,THE CHILDREN'S PLACE , CHARLES & KEITH , NIKE , FOOT LOCKER URBAN OUTFITTERS, ANTHROPOLOGIE , FREE PEPOLE ועוד…
אנחנו באיגוד המוסיקאים פועלים למענכם יומם וליל בכנסת, בפורומים השונים ומייצגים את קול מוסיקאי ישראל ככל יכולתנו. תמיכתכם חשובה לנו גם במאבק קשה ומאתגר זה, ולכן חשוב לנו שתדעו מי הם העסקים הבוחרים להחרים השמעת מוסיקה ישראלית .
דילוג לתוכן