החברה שמסרבת למות: Tower Records נקראת כעת Tower Labs

דן גוטפריד

באדיבות: Depositphotos)

לאחר פשיטת הרגל הסנסציונית של טאואר רקורדס (Tower Records) לפני 16 שנים, מתעוררת כעת החברה בשקט בוויליאמסבורג בתור "Tower Labs" – חלל טרקלין חדש עבור מבצעים שיעבוד בשיתוף פעולה עם אולמות מקומיים אחרים.

לטאואר רקורדס לא הייתה חנות פיזית בארצות הברית, מאז שהחברה פשטה את הרגל לפני 16 שנים. הגילגול הפיזי החדש שלה בוויליאמסבורג, ברוקלין, בשם Tower Labs, הוא בטרקלין הופעות מצופה עץ, שמכריז שהוא מתכונן לעבוד עם אתרי הופעות אחרים באזור, בכדי ליצור "חלל אינטימי עם אווירה של טרקלין" עבור מבצעים. המקום אמור לשמש כמקום מפגש ייעודי לאמנים לפני ואחרי מופעים.

הכוונה היא שאמנים ולהקות יארחו מפגשים אישיים עם הקהילה שלהם, בדומה לחוויה של מאחורי הקלעים", נכתב באתר Tower Labs. עוד נמסר כי ״המקום החדש מביא אנרגיה לברוקלין עם הוצאות חודשיות של תקליטורי ויניל במהדורה מוגבלת ושיתופי פעולה עם אמנים ומותגים".

לדברי נשיא טאוור רקורדס, דני זיידל, "בעולם הנעשה יותר ויותר דיגיטלי, הכרחי שיהיה לאמנים מרחב פיזי שבו הם יכולים להתחבר וליצור.

מחשבים מסלול מחדש

לאחר שקמעונאית המוזיקה סגרה את שעריה ב-2006, Tower Records הושקה מחדש לראשונה ב-2020 כחנות מקוונת.

כזכור, בשנת 2015, קולין הנקס הוציא סרט תיעודי המתעד את ההשפעה התרבותית של טאואר רקורדס ומתאבל על סגירתה, בהשתתפות אלטון ג'ון ודייב גרוהל. עבור גרוהל, הקשר לטאואר רקורדס הוא אישי, לאחר שעבד בעסק בוושינגטון הבירה בתחילת שנות ה-90.

יצוין חלל העץ החדש ״המואר בחום" תוכנן על ידי המנהלת הקריאטיבית רבקה זיידל-פז והאדריכל לואיס רמברט. רמברט ידוע בעבודתו בחנות לואר איסט סייד Beverly's NYC.

ללקוחות שיגיעו למקום תהיה אפשרות לרכוש תקליטי ויניל במהדורה מוגבלת מחלון מכירות בשדרת קנט, כך מתאר הניו יורק טיימס. אירועים קטנים יתקיימו על במה עם רמקולים ובהתאמה אישית של DJ New York Booker Mitchell.

אנו מאחלים לגלגול החדש הצלחה!

שתפו את הכתבה

כתבות נוספות

דילוג לתוכן