הודעה חשובה: תוכנית המלגות של סוני פתוחה לבקשות

לידיעת חברי איגוד המוסיקאים ומקבלי התמלוגים בעילם: תוכנית מלגות הסטודנטים החדשה של Sony Music Group פתוחה להגשת בקשות עד ה-25 ביולי

דני גוטפריד

אורי קריב (צילום: באדיבות מירה פוקס)

בשורה משמעותית לחברי איגוד המוסיקאים ומקבלי התמלוגים בעילם. חברת סוני העולמית הודיעה על כי נפתחה האפשרות להגשת בקשות לתוכנית הסטודנטים החדשה של Sony Music Group כחלק מהעונה האקדמית 2022/23. עד 50 סטודנטים סך הכל יהיו זכאים ליהנות מהדרכה מתקדמת ותמיכה עבור לימודים באוניברסיטה וסמינרים מקוונים בין סטודנטים למומחים בתעשייה.

"אנחנו נרגשים להשיק את 'Sony Music Global Scholars', צייצה Sony Music News בטוויטר, שם נכתב גם כי "מדובר ביוזמה חדשה שתספק מלגות לסטודנטים ברחבי העולם הלומדים בתחומים הקשורים למוסיקה במכללות ובאוניברסיטאות".

התוכנית הינה מיזם משותף של Sony Music Group והמכון לחינוך בינלאומי (IIE) ובמסגרתה היוזמה מעניקה מלגות לסטודנטים ברחבי העולם הרשומים במגוון תחומי לימוד הקשורים למוסיקה ולעסקים בתחום. מקבלי המלגות עשויים לקבל גם הזדמנויות אחרות מ-SMG לטובת קידומם המקצועי, כגון התמחות ללא תשלום או חונכות.

סכומי המלגות ינועו בין 3000 דולר ועד ל-20 אלף דולר לשנת לימודים. הסכום ישתנה בהתאם לתוכניות התואר של הסטודנטים, מיקום המכללה או האוניברסיטה (פרטית או ממשלתית). התשלומים יישלחו ישירות לאוניברסיטה של הנמענים, כאשר הסטודנטים יזכו לקבל את תשלומי המלגות על בסיס שנתי.

יצוין כי המלגה אינה כוללת את כל ההוצאות, כאשר למשל היא אינה מכסה את כל הוצאות הלימודים של התלמיד. בנוסף, כל יתרת מימון שאינה מכוסה על ידי המלגה תצריך תשלום מצד הסטודנט, כולל שכר לימוד, ספרים, הוצאות מחייה ותחבורה.

סטודנטים המתכננים להירשם לתוכנית לימודים מלאה בתחום המוסיקה, זכאים להגיש בקשה למלגת Sony Music. גם תוכניות לתואר ראשון של 4-3 שנים נכללות בתוכנית. יתרה מזאת, הסטודנטים מחויבים לשמור על ה-GPA המקביל של ארצות הברית של 3.0 ומעלה בסולם 4.0, בעוד הרשומה האקדמית שלהם צריכה להראות את "פוטנציאל ההצלחה הלימודי" שלהם.

המועמדים אינם חייבים להוכיח כי התקבלו כבר לתוכנית הלימודים בעת הגשת הבקשה, אך במידה ויזכו במלגה, תידרש הוכחה כי אכן נרשמו ללימודים בתוכנית מלאה לפני שניתן יהיה לשלוח אליהם את כספי המלגה.

התוכנית פתוחה להרשמה עד ה-25 ביולי בשעה 23:59 (ET) – מקבלי המלגות יוכרזו במהלך חודש ספטמבר.

להגשת בקשה (טופס בשפה האנגלית בלבד) לחצו כאן.

דילוג לתוכן