למרות ש- Instagram Reels נראה כמו ניסיון לחקות את TikTok, על דבר אחד כולם מסכימים – לא כדאי למוסיקאים להתעלם ממנו, שכן ל-Reels פוטנציאל חיובי לקידום הקריירה המוזיקלית שלכם, כמו גם עבור הגדלת קהל המעריצים.
אז מהו Instagram Reels?
Instagram reelמקבל סרטונים קצרים שאורכם אינם עולים על 90 שניות. ה-Reels מעוצבים בדומה ל TikTok ו-YouTube Shorts. לעיתים קרובות נהוג להעלות את הסרטונים המוזיקליים שלכם בכל שלושת הפלטפורמות המתוארות.
האלגוריתם של Reels מזין למשתמשים סרטונים שהוא סבור שהם יאהבו על סמך הפעילות הקודמת שלהם באינסטגרם. כדי לצפות ב-Rells משתמשים יכולים ללחוץ עליו (נמצא במרכז התחתון של אפליקציית האינסטגרם. בינינו, קשה לפספס אותו).
מדוע כדאי לפרסם ב-Reels?
לפניכם כמה נתונים סטטיסטיים שנועדו להראות לכם עד כמה גדולה ההשפעה הפוטנציאלית של אינסטגרם Reels על הקריירה המוזיקלית שלכם.
אינסטגרם מתגאה בלא פחות מ-1.44 מיליארד משתמשים ברחבי העולם. 91% מתוכם צופים בסרטונים בפלטפורמת Reels מדי שבוע. לראיה, זוהי התוכנה הצומחת ביותר של אינסטגרם !
בנוסף, האינסטגרם מכיל כמות משתמשים גדולה יותר מ-TikTok, כאשר גם משתמשים בהודו מעדיפים את הפלטפורמה הזו. למרות ש-Reels הינו חדש יותר ולעיתים נראה כמו חיקוי ל-TikTok, מסתבר שאנשים פשוט אוהבים אותו.
מה שבטוח, כמוזיקאים שמחפשים להגדיל את קהל המעריצים שלכם, אתם פשוט לא יכולים להתעלם ממה שיש ל-Instagram Reels להציע. אם תפרסמו בפלטפורמה הזו באופן עקבי, סביר להניח שלא יעבור זמן רב עד שתצפו לצמיחה ניכרת במספר העוקבים שלכם.
מכיוון שכל אחד מה-Reels שאתם מפרסמים מציג את המוזיקה שלכם, סביר יותר שהצמיחה הזו תגרום במקביל גם לצמיחה בסטטיסטיקה של הסטרימינג.
כיצד תפרסמו Reel משלכם באינסטגרם – מדריך
באפליקציית אינסטגרם, יש ללחוץ על הסמל + החלק העליון
המצוי בתחתית המסך – גלול אל Reel.
אתם יכולים להקליט Reel באפליקציה, ללחוץ על "הבא" ואז להוסיף לו עוד אלמנטים כמו טקסט ואודיו.
לחילופין, אתם יכולים להעלות סרטון מוקלט מראש על ידי לחיצה על הסמל המוצג בפינה השמאלית התחתונה.
בהמשך עליכם להוסיף כיתוב והאשטאג ולבחור אם ברצונכם לשתף את הסרטון גם עם העוקבים שלכם בפיד. לאחר מכן לחצו על "שתף".
איזה סוג תוכן עובד על סלילי אינסטגרם?
אין לשאלה זו תשובה חד משמעית. רק הניסיון והזמן ילמדו אתכם מה עובד בשבילכם.
התוכן שאתם מפרסמים ב-Reels יכול להיות גם אותו תוכן שאתם מפרסמים ב-TikTok וב-YouTube Shorts. אתם בהחלט יכולים למחזר תוכן. סיכוי טוב שזה יצליח בכל הפלטפורמות המותאמות לתכנים קצרים.